Jumaat, 20 Oktober 2017

Pemain bek Perlis akhiri zaman bujang



ARKIB : 24/12/2007

TASEK GELUGOR – Pemain pertahanan skuad bola sepak Perlis, Abdul Aziz Ismail menamatkan zaman bujangnya apabila melangsungkan perkahwinan dengan wanita pilihannya, Aszarina Alwi dalam satu majlis di Permatang Berangan, semalam.

Abdul Aziz, 27, yang juga bekas pemain skuad Pulau Pinang mengadakan majlis pernikahannya di rumah pengantin perempuan dekat Temiang Jaya, Seremban, Negeri Sembilan, Sabtu lalu.

Abdul Aziz yang kelihatan ceria sepanjang majlis itu memberitahu, dia belum sempat untuk bercuti berbulan madu kerana turun membantu pasukannya menentang Polis Diraja Malaysia (PDRM) di Stadium Selayang (semalam).

Katanya, dia amat bersyukur kerana bertemu dengan wanita idaman.

‘‘Pahit maung rumah tangga akan kami harungi bersama,” katanya.

Dalam pada itu, Aszarina, 24, memberitahu, dia mengenali Abdul Aziz sejak lima tahun lalu dan mula mengenali hati budi masing-masing kira-kira dua tahun lepas.

“Saya mula mengenalinya ketika Pulau Pinang beraksi di Seremban,” katanya yang merupakan penari Intan dan Studio (IDS) di Kuala Lumpur.

Sumber-Artikel Penuh: http://ww1.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2007&dt=1224&pub=Utusan_Malaysia&sec=Sukan&pg=su_07.htm#ixzz4w3l3IJLj
© Utusan Melayu (M) Bhd

Tiada ulasan:

Catat Ulasan